نوبتی هم باشد نوبت به کوچک و ریزه میزه خانواده برج روشنایی، محصول مدرن و کار راه انداز قابل حمل می رسد. درست حدس زدید برج روشنایی قابل حمل یا سیار. این محصول معمولا برای پروژه های موقتی استفاده  می‌شود. ارتفاعش به پای بلند قامتان این خانواده روشنایی نمی رسد و نهایتا تا 9 متر تولید می‌شود. پروژکتورها در تنوع زیادی بر روی برج روشنایی قابل حمل و سیار قابل نصب است. تعمیر و سرویس نگهداری به آسانی انجام شده و به راحتی در دسترس است. یک منبع نور با قابلیت عملکرد بالا و همراه با ژنراتور مخصوص خود است. به لطف شش لامپ LED ، برج نور به نور مانند روز می رسد و شعاع روشنایی آن 3800 متر مربع است. برای روشنایی سایت های ساختمانی ، کارهای بتنی، جاده ها و پل ها، پارکینگ ها و ... بسیار مناسب است.

ژنراتور تامین برق برج نوری سیار

ژنراتور برق برج نوری متحرک

برج نوری سیار انرژی مورد نیاز پروژکتورها را از طریق همین ژنراتور تامین می کند و معمولا هم مصرف سوخت بسیار پایینی دارد. این ژنراتورها بنزینی یا گازوییلی بوده و برق مناسبی را تولید می کنند. اما با پیشرفت علم و تولید باتری های خورشیدی یا سولار، نمونه جدید تری به بازار وارد شد که مزایای بیشتر و کاربردی نسبت به نمونه های قبلی دارد. از جمله این مزایا تامین انرژی در سکوت مطلق و بدون صداست، انرژی مورد نیاز را بصورت رایگان و از طرق خورشید تامین میکند.

مزایای برج نوری سیار

دکل عمودی و برج های سبک جمع و جور سپهر صنعت آداک ، روشنایی صنعتی موبایل را متحول کرده است. راه اندازی ، کارکردن و نگهداری آسان ، برج های سبک ما حداکثر قدرت را در حداقل ردپا ارائه می دهند. با افزایش زمان اجرا و فواصل سرویس ، ویژگی های ایمنی LED ، فن آوری های نوآورانه موتور و کنترل های قابل برنامه ریزی ، می توان به محصولات ما اعتماد کرد تا حداکثر زمان کارکرد و بازگشت سرمایه شما را افزایش دهند. دوام ، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده - به بزرگترین تولید کننده برج نور در ایران اعتماد کنید.

برج نوری قابل حمل