دانلود نرم افزارهای تابلو روان و تلویزیون های شهری

نقش اساسی تلویزیون شهری و تابلو روان Led در صنعت تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. این ابزارهای مدرن و غول پیکر دیگر ابزارهای قدیمی مثل تابلوهای بنر و فلکسی فیس ها که همگی rابلیت یک بار طراحی شدن داشتند و در شب نیاز به هزینه های اضافی بابات روشنایی لازم داشتند را به راحتی کنار زدند و پشت سر گذاشتند. روش های قدیمی نمایش و تیبلیغات به حدی در برابر این صنغت مدرن ضعیف بودن که به راحتی از لیست خط خوردند.

نرم افزرهای تلویزیون شهری

قطعات تشکیل دهنده تلویزیون های شهری و تابلو روان

خب با هم بررسی کنیم این تابلو های نمایش غول پیکر از چه اجزایی تشکیل شده است. مجموعه این قطعاتی که باهم بررسی میکنیم این چنین محصولات قدرتمندی را تولید می کنید.

ماژول

اولین قطعه که بخش اساسی صفحات را تشکیل میدهد ماژول نام دارد. هر ماژول به شکل مستطیل است و تشکیل شده از مقدار زیادی Led. هر چه فاصبه Led ها به هم نزدیکتر باشد و فاصله بین آن ها کمتر شود کیفیت تصویر نمایش داده شده بالاتر میرود.

برد کنترل

دومین قطعه برد کنترل یا مین برد دستگاه است. مغز و اتاق کنترل تمام بخش هایی که قابلیت نمایش بر روی صفحه را دارند توسط این برد کنترل شده و به صفحه نمایش دستور پخش را میدهد.

پاور

سومین قطعه پاور یا منبع تغذیه کل قطعات است. همانطور که از نام این قطعه مشخص است وظیفه تامین انرژی و برق مورد نیاز همه قطعات را بر عهده دارد. در تلویزیون های شهری و حتی تابلو روان Led که از نظر سایز از تلویزن شهری کوچکتر است، تعداد زیادی پاور نصب می شود.

کابینت یا فریم

نقش یک شاسی را دارد که ماژول ها با نظم خاصی رو این فریم نصب و فیکس میشوند. جنس و کیفیت این کابینت ها نکته قابل توجهی است که پایداری و استحکام تلویزیون شهری یا تابلو روان را بر عهده دارد.

نرم افزار کنترل برد (مین برد - کارت) تلویزیون شهری و تابلو روان

همه این ها رو گفتیم تا برسیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری . در مرحله نهایی که تمام قطعات و اجزا کنار هم مونتاژ شد با خودتون فکر میکنید خب چطور هر ویدیو یا محصول نمایشی رو روی این تلویزیون ها و تابلو روان Lec نمایش می دهند؟؟ درست حدس زدین، تمام این عملیات توسط برد کنترلر یا در اصلاح عمومی توسط کارت انجام میشود. خود این کارت ها نیاز به نر افزارهایی دارند که در سیستم عامل های مختلف به خصوص در سیستم عامل ویندوز از ویندوز فراموش شده xp تا 7 و 10 و به زودی در ویندوز 11 قابل نصب و اجرا هستند.

پرچم دار این نر افزار ها، نرم افزار محبوب HD Player است. این نرم افزار جهت کنترل برد های آفلاین بسیار قدرتمند عمل کرده و مدیریت کامل برد را در اختیار شما قرار میدهد. از جمله توانایی های این نرم افزار» به روز رسانی Firmware برد است که بعد از مدتی کارخانه تولید کننده برد تصمیم به ارتقا میگیرد جهت نقص ایراد و مشکلات قبلی. به راحتی میتوانید توسط HD Plyer ویدیو و تصاویر خود را به صفحه نمایش منتقل کنید.  از دیگر نرم افزارهای این خانواده که توسط شرکت چینی Huidu تولید می شود میتوان به Hd 2020 و Hd 2018-2016 اشاره کرد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک و در بخش دانلود نرم افزار های تابلو روان، علاوه بر تمامی این نرم افزارهای کنترلر، فایل کانفیگ و بسیار نرم افزار دیگر جهت طراحی تیزرهای تبلیغاتی خود دانلود کنید و در پروژه های خود به کار بگیرید. در این مقاله سعی شد بطور خلاصه شما را با کارکرد تلویزیون شهری و تابلو روان و موضوغ اصلی نرم افزارهای کنترل برد های این محصولات آشنا کنیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

برگرفته از سایت : ssa.co.ir